English versionwersja niemiecka

Witamy serdecznie

Strona główna

Warsztaty SI

Warsztat doskonalący umiejetności diagnozy SI małego dziecka

21.03.2020
Temat: Warsztat doskonalący umiejętności diagnozy SI małego dziecka
Prowadzący: mgr Bogna Stępień-Błachowiak
 
Prowadzący - dodatkowe informacje: fizjoterapeuta, terapeuta NDT-Bobath, terapeuta SI i Bilateralnej Integracji
Forma: prelekcja, warsztat praktyczny
Miejsce szkolenia: Warszawa
Czas trwania: sobota-niedziela
Godziny zajęć: sobota: 10.00-16.30, niedziela: 9.00-14.00
Cena: 400zł Członkowie PTIS z opłaconą składką na 2020r., 550zł Terapeuci spoza PTIS
Termin: 21-22.03.2020
Nabór: otwarty

warunki uczestnictwa
Dyplom ukończenia kursu SI IIst. lub studiów podyplomowych studiów podyplomowych na kierunku \"Integracja Sensoryczna\"
ZGŁOŚ SIĘ ON-LINE
 
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Temat szkolenia
Termin szkolenia
Imię i nazwisko
Miejsce urodzenia
(dane do certyfikatu)
Telefon kontaktowy
E-mail
Miejsce zamieszkania
Ulica, nr budynku / nr lokalu
/
Miejscowość
Kod pocztowy
DLA CZŁONKÓW PTIS
Numer członkowski
DLA POZOSTAŁYCH TERAPEUTÓW SI
Nr certyfikatu SI
Miejsce i data uzyskania certyfikatu SI
Osoby prowadzące kurs SI
 
Uwagi
Dane do rachunku
Imię i nazwisko lub nazwa placówki
Ulica, nr budynku / nr lokalu
/
Miejscowość
Kod pocztowy
NIP (potrzebny tylko dla instytucji)
 
 
 

Prosimy o poprawne wpisywanie adresu e-mail w zgłoszeniu.

21-22.03.2020 Warsztat doskonalący umiejętności diagnozy SI małego dziecka.

Prowadząca Bogna Stępień-Błachowiak fizjoterapeuta, terapeuta NDT-Bobath, terapeuta SI i Bilateralnej Integracji

Miejsce: Centrum Biznesowe Ogrodowa 58; ul.Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa

Adresaci: Terapeuci Integracji Sensorycznej (również po studiach podyplomowych z zakresu Integracji Sensorycznej)

Cena: 400zł Członkowie PTIS z opłaconą składką na 2020r., 550zł Terapeuci spoza PTIS

Program szkolenia:

Dzień pierwszy 10.00-16.30

  • prawidłowy rozwój małego dziecka, z uwzględnieniem rozwoju procesów sensorycznych i wyhamowywania się odruchów pierwotnych - zajęcia praktyczne
  • zaburzenia rozwoju psychomotorycznego w okresie wczesnoniemowlęcym
  • wpływ nieprawidłowej dystrybucji napięcia mięśniowego, niewyhamowanych odruchów pierwotnych i niewłaściwej pielęgnacji na rozwój dziecka a tym samym na zdobywanie doświadczeń sensorycznych
  • wcześniactwo a trudności z przetwarzaniem bodźców sensorycznych
  • ocena funkcjonowania zmysłów u małego dziecka (na co zwrócić uwagę podczas wywiadu z rodzicem, odczytywanie symptomów zachowania dziecka podczas diagnozy mogących wskazywać na trudności w przetwarzaniu sensorycznym- analiza przypadków)
  • jak przeprowadzić diagnozę niemowlęcia i małego dziecka- elementy oceny sensomotorycznej problem z regulacją u małego dziecka

Dzień drugi 9.00-14.00

  • rozwój sensomotoryczny dziecka w 2.roku życia
  • rozwój sensomotoryczny dziecka w 3.roku życia
  • rozwój sensomotoryczny dziecka w 4.roku życia
  • konstruowanie prób klinicznych i zabaw badających wzorce motoryczne oraz reakcje na bodźce (dotykowe, przedsionkowe i proprioceptywne)
  • wyciąganie wniosków w obserwacji dziecka
powrót drukuj